فولاد درب

ساخت وبلاگ

درب ضد سرقت به گونه ای از درب ها گفته می شود که اجزای مختلف آن ها با هدف دشوار ساختن عبور ناخواسته از آن ها و یا غیرممکن کردن سرقت، تقویت شده اند. این درب ها ساختاری مقاوم دارند و همه اجزای آن ها از چارچوب گرفته تا لولا و قفل مقاوم سازی شده اند تا بتوانند از هر نوع ورود ناخواسته جلوگیری کنند.

این درب ها مقاومت بسیار بالایی در مقابل آب دارند و عایق صوتی خوبی به شمار می آیند. از این رو نه فقط در فضا های مسکونی بلکه در مکان های صنعتی و ادارات هم کاربرد دارند..

انواع درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده به چند گروه تقسیم می شوند. ترکیه، ایران، چین و ایتالیا از جمله کشورهای سازنده درب ضد سرقت هستند، که محصولات آنها در بازار ایران به فروش می رسد.

همچنین درب ضد سرقت را از لحاظ جنس درب و جنس رویه هم می توان تقسیم بندی کرد. درب های ضد سرقت معمولا از فلز و چوب ساخته می شوند. از لحاظ زیبایی درب ضد سرقتی که از جنس چوب است دارای ظاهری بهتر و جذاب تر نسبت به درب ضد سرقت فلزی است.

تقسیم بندی که فولاد درب برای شما در نظر گرفته است، براساس کشور سازنده ی آن می باشد که معروف ترین آن ها که درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت چینی می باشند.

1. درب ضد سرقت ایرانی
در سال های اخیر شرکت های ایرانی با وارد نمودن قطعات درب های ضد سرقت، این محصول را تولید می کنند. درب ضد سرقت ایرانی یک درب کاملا ایرانی می باشد که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته می شود در این درب ها  سعی شده است که درجه کیفی آن ها هم رده با انواع درب ضد سرقت ترک در نظر گرفته شود ولی محصولات ساخت هر کشوری که باشند ویژگی های خاص خودشان را دارند.

2. درب ضد سرقت ترک
ترکیه همواره به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان یراق آلات درب های ضد سرقت نیز در بازار مطرح بوده است. بی شک درب ضد سرقت ترک، یکی ازانواع درب های ضد سرقت که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلي می باشد . همین کیفیت باعث شده كه بيشتر  افراد از همین درب به عنوان گزینه اصلی انتخاب نمایند.

درب داخلی

درب داخلی یکی از مجموعه انواع درب هایی است که در مراحل ساخت هر ساختمانی به آن نیاز خواهید داشت. درب های داخلی ساختمان ها کمک می کنند که بخش های مختلف آپارتمان شما تفکیکی شوند و مجزا از یکدیگر باشند. به عنوان مثال فضای داخلی اتاق از فضای خارجی آن جدا شود.

این درب ها بر اساس محل نصبشان دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام ویژگی و زیبایی خاص خود را دارا می باشند. این درب ها معمولا بر اساس جنس و طراحی ظاهری آن ها طبقه بندی می شوند. اما کارایی همه آن ها تفکیک بخش های مختلف آپارتمان می باشد.

درب لابی

درب لابی نیز یکی دیگر از مجموعه درب هایی است که در مراحل ساخت ساختمان به آن نیاز خواهید داشت،درب لابی در عین شکیل تر نمودن ساختمان کمک می کند تا ساختمان ها از یکدیگر تفکیک و مجزا شوند.

درب های لابی بر اساس جنس و طراحی ظاهری دارای انواع گوناگون هستند.

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت ترک,درب داخلی,درب لابی, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 1 / 2 ساعت: 21:31